Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

Παραίτηση από Επιτροπή Τοπικής Δημοκρατίας




Αιγάλεω, 6/12/2016


ΠΡΟΣ: Πρόεδρο επιτροπής Τοπικής Δημοκρατίας
Δημοτικές Παρατάξεις




Στις 29/11/2016, σε δελτίο τύπου που εξέδωσε η Διοίκηση του Δήμου Αιγάλεω, απαντώντας στη Δημοτική παράταξη ''Συμμαχία για το Αιγάλεω'', σχετικά με την ανακοίνωση της για το θέμα της Τοπικής Δημοκρατίας, ενέπλεξε με το δικό της μοναδικό τρόπο, που πάντα ωραιοποιεί και στρογγυλεύει κατά το δοκούν τις καταστάσεις, και τη δική μου ανακοίνωση η οποία αναφέρεται στον τρόπο λειτουργίας της επιτροπής.
Χωρίς να κατονομάσει , αλλά κάνοντας το εύκολα αντιληπτό
αναφέρεται και στο πρόσωπό μου, ως μέλος της Επιτροπής Τοπικής Δημοκρατίας, με ειρωνική διάθεση, σχετικά με την ανακοίνωσή μου για τον τρόπο λήψης απόφασης της επιτροπής, η οποία δημοσιευθηκε στην τοπική εφημερίδα (η πόλη μας) καθώς και στο διαδίκτυο
( www.tzanogeorgis.blogspot.gr ), χωρίς όμως να απαντά σε ΚΑΝΕΝΑ από τα ερωτήματα μου.
Το ύφος είναι επιθετικό και ειρωνικό και στην ουσία αντί να απαντήσει ''πετά τη μπάλα στην εξέδρα'', για να δημιουργήσει αρνητικές εντυπώσεις εις βάρος μου, που ''τολμησα'' να εκφράσω ερωτήματα και διαφωνίες.
Για αυτή τη Δημοκρατία μιλάμε;
Eγώ ξαναθέτω δημοσίως τα ερωτήματά μου, τα οποία φαντάζομαι πάλι δε θα απαντηθούν (τουλάχιστον επαρκώς).
  • Πότε και σε ποιά συνεδρίαση αποφασίστηκε να γίνουν εκλογές την 11/12;
  • Από ποιούς αποφασίστηκε;
  • Εχουν κρατηθεί πρακτικά και παρουσίες και αν ναι από ποιούς;
  • Mε ποιους εκλογικούς καταλόγους θα γίνει η διαδικασία, ώστε να διασφαλίζεται οτι κάποιος ανήκει σε ''αυτή'' τη γειτονιά και όχι σε μια ''άλλη'' ή και στις δύο;
Aγαπητοί εκδότες του Δελτίου Τύπου του Δήμου Αιγάλεω, δεν είμαι απέναντι σε καμμία Δημοκρατική διαδικασία. Είμαι απέναντι σε διαδικασία κακοστημένη και με πολλά μαύρα και αναπάντητα σημεία.
Δεν είμαι απέναντι στην ελεύθερη έκφραση των Δημοτών -ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ-!!!
Αλλώστε αυτό αναφέρεται ξεκάθαρα στις τελευταίες παραγράφους της πρώτης μου ανακοίνωσης τις οποίες πιθανόν σας διέφυγε να διαβασετε, για αυτό θα μου επιτρέψετε να σας τις υπενθυμίσω:





    ''Η επιτροπή αυτή με εκφράζει απολύτως μιας και είμαι υπέρμαχος της Δημοκρατίας καθώς και κάθε έκφανσης της, και δια τούτο το λόγο συμμετέχω στην επιτροπή και επιθυμώ να συμβάλλω και εγώ στις επιδιώξεις και τους στόχους της.
    Επιθυμώ να συμβάλλω τα μέγιστα με όλες μου τις δυνάμεις, για την Τοπική Δημοκρατία στο Αιγάλεω, αρκεί να υπάρχει ορθή και ειλικρινής συνεργασία, και έγκαιρη ενημέρωση.
    Δυστυχώς όμως τα γεγονότα δείχνουν οτι δεν εκφράζει και τη διοίκηση του Δήμου το ίδιο...
    Θλίβομαι γιατί μια έννοια όπως αυτή της Δημοκρατίας την καταντήσαμε κουρέλι και στο όνομά της εξυπηρετούνται μικροκομματικοί σκοποί....
    Κατα τ αλλα.. τι ώραία που τα είπε ο ''Σύντροφος πλέον'' Ομπάμα και τι ωραία που τον χειροκροτήσαμε...
    Καληνύχτα μας και όνειρα Αριστερά και Δημοκρατικά...''
Αυτο βεβαίως δεν αρκεί για να αρθούν οι ενστάσεις μου και τα αναπάντητα ερωτήματα μου...
Με τα δεδομένα που δημιουργήθηκαν, μου δείχνετε οτι είναι άνευ ουσίας η συμμετοχή μου στην επιτροπή.
Αλλωστε ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ έχουν παρθεί αποφάσεις ΚΑΙ χωρίς απαρτία.
Δια τούτο το λόγο, σας δηλώνω την παραίτηση μου από Γραμματέας και μέλος της επιτροπής Τοπικής Δημοκρατίας, χωρίς να αναιρώ αυτά τα οποία ανέφερα στις ανακοινώσεις μου.



Τζανογεώργης Ιωάννης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου